منتدى الجنرال والحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الجنرال والحب

الرئيسيةالبوابة *أحدث الصورالتسجيلدخولJGJ LVFU

حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب

امير الحب
ملاك الحب وبس
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
نور
مشرفة قسم المنتدي العام
مشرفة قسم المنتدي العام
نور

انثى
القوس
تاريخ الميلاد : 05/12/1989
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 8vuutv11
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 694dfd88e8
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 1187177599
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 1220539355928118989

حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت مايو 08, 2010 5:57 am

اسامة حمدلا على سلامتك
والحمد لله اننا اطمنا عليك ويا رب تكون موجود بنا دايما
وسورى انا بحسبك سافرت برة مصر انا فهمت كدة
انا فرحت بجد انك موجود حاليا ما بنا المهم اننا اطمنا عليك
وبعدين يا اسامة حنين بتحبك اوى وانت كمان بتحبها ازاى تضيع قلب حبك كل الحب دة ازاى جالك قلب انك تبعد عنها وهى كانت عايزة تقولك انك حببها وهتفضل حببها
انت عارف يا اسامة انت هتلاقى اللى تحبك انما زى حنين وقلبها وحبها واخلصها ليك صعب اوى بعد ما اتعوتوة على بعض واتزرع بينكوا امل وحب ووفاء واخلاص ورمانسية واشتياق انكوا تستغنوا عن بعض شوفوا فى اية حصل ولازم تعلجوة انا حاسة ومن كلامك انك بتحبها وهى كمان بتحبك فبلاش العند لانة طريق مسدود
هو انتو لسة متكلمتوش مع بعض ولا اية لازم ترجعوة لو بتحبوة بعض لازم دوسوا على اى حاجة تبعدكوا عن بعض من سهل ان تلاقى حب جديد انما من الصعب انك تلاقى اللى تحبك بكل كيانها

حنين
ربنا معاكى يا قمرى فى الظروف اللى انتى كنتى فيها ويا رب خير
انتى يا بت عملتى اجنور دة انا هعورك وربنا واخليكى تخرى دم احمر ههههههههههه ومسحتى ميلة طبعا وانا واثقة انك مستحيل هتعملى كدة لانك بتحبية
ارجعى لحبيبك يا عبيطة شوفى ايه اللى حصل ولازم يتصلح وبعدين انتى بتحبية وهو كمان بيحبك
لازم ترجعوة لازم صعب والله يا جماعة انكوا تلاقوة الحب دة تانى
انا عارفة ومؤمنة ان الدنيا مبتقفش عند حد انما الحب دة صعب ان الواحد يحسة غير مع الانسان اللى لمس قلبة وكيانة تغلغل فى كل اعماق قلبة
عموما ربنا يسعدكوا واسمع عنكوا سمع خير يا رب

حنين يا قلبى انا كتبت ميلى ليكى
بصى يا قمرى انتى هتلاقى مكتوب المنتدى. الرئسية . البحث .البيانات . الرسائل
دوسى على الرسائل دى هتلاقى ميلى انا كتباة اوك
وابعتى ميلك كدة بردوة اوك يا قلبى هستناكى اكيد
ملاك الحب وبس
مشرفة قسم الرومانسية
مشرفة قسم الرومانسية
ملاك الحب وبس

انثى
الجدي
تاريخ الميلاد : 01/01/1993
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 8vuutv11
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 Vbfs2
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 694dfd88e8
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 1220539355928118989

حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت مايو 08, 2010 8:57 am

تسلمى يا حبيبه قلبى خلاص نور مش داعى تحكى فى موضوع اسامه تانى خلاص كل واحد راح لحاله والله لى حبيبتى تسليسعده يارب ويسعد كل انسان بيحب وهجرب وهبعتلك ميمى بجد انتى انسانه زى العسل وانا بموت فيكى
نور
مشرفة قسم المنتدي العام
مشرفة قسم المنتدي العام
نور

انثى
القوس
تاريخ الميلاد : 05/12/1989
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 1187177599

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 12:54 pm

سورى يا حنين انى قولت راى
ربنا يهنيكوا انتوا الاتنين
ملاك الحب وبس
مشرفة قسم الرومانسية
مشرفة قسم الرومانسية
ملاك الحب وبس

انثى
الجدي
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 Vbfs2

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 2:23 pm

انا اسفه حبيبتى ما اقصد اضايقك ابدا رايك على عينى وراسى بجد اسفه ااستحملينى انا اعصابى تعبانه الايام دى مش تزعلى منى
osama
مشرف قسم الأغانى
مشرف قسم الأغانى
osama

ذكر
الاسد
تاريخ الميلاد : 11/08/1978

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 3:27 pm

كفايه اوى ردود لحد هنا احسن واقسم بالله اقول انا القصه كلها بكل صراحه علشان الكل يفهم يا ريت بلاش ردود علشان متطرونيش اقول كل حاجه سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام 4%$%
ملاك الحب وبس
مشرفة قسم الرومانسية
مشرفة قسم الرومانسية
ملاك الحب وبس

انثى
الجدي

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 3:35 pm

ههههههههههههههههههههه المرض ده من ايه هههه اولا موضوع يخصنى انا مش يخصك فى حاجه ولو انت مضايق من الردود مش تدخل وتشوفها وبعدين صراحه ايه الى عايز تقولها لو عندك كلام او اى حاجه حابب تقولها اتفضل اشجينا
osama
مشرف قسم الأغانى
مشرف قسم الأغانى
osama

ذكر
الاسد

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 3:37 pm

طبعا مش هقول حاجه لان دى اسرار انا وعدتك عليها وانا اصلا حبيت اقول الكلمتين دول علشان اعرف انتى هنا ولا لا علشان اطمن عليكى مش اكتر مع السلامه
ملاك الحب وبس
مشرفة قسم الرومانسية
مشرفة قسم الرومانسية
ملاك الحب وبس

انثى
الجدي

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 3:47 pm

شكرا ليك كتير بس ملهاش انك تسال وتطمن وعلى العموم اعتقد مفيش اسرار اخاف منها انك تقولها عادى عندك ا ى كلام عايز تقوله مش هزعل انا الى عندك قوله وصدقنى انا مش هزعل وعلى العموم نورت الصفحه
osama
مشرف قسم الأغانى
مشرف قسم الأغانى
osama

ذكر
الاسد

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 4:05 pm

حسسسسسسسسسام انا اتخنقت من القصه دى واتخنقت من ملاك بصراحه وانا مش عارف اقول حاجه انا لو قلت الكلام ال عندى البنت دى مش هتدخل المنتدى تانى وعايز اقولك كلمتين يا ملاك
ربنا قال (( اذا بليتم فاستتروا )) صدق الله العظيم
حسام الشاعر
الشاعر حسام ابو الحسن

الشاعر حسام ابو الحسن
حسام الشاعر

ذكر
القوس
تاريخ الميلاد : 15/12/1984
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 1-26
حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 Wsm3111

مُساهمةموضوع: رد: حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب   حكااايتى  وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين مايو 10, 2010 12:22 am

كفايه كده يا اخوانا
حتي لو حصل حاجه
خلوا حاجه ع كانت حلوه مابينكم الاقل تفتكروا بيها بعض
انا هقفل الموضوع ده خلاص
https://general10.yoo7.com

حكااايتى وما فيهاااااااااااااا بتمنى تردووا والى بيعزنى بجد يقولى جواب
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» سوال اعتقد انه ليه جواب واكتر من جواب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» ع ــٌ‘ـآيز كـل وآ’حد يغ ـش يقولى آجـآبه آو رد يلآ
» بدى ترحيب يهز اركان المنتدا هز والى ما بيرحب يارب ما يشترى عربيه بعمرو كلو هع