منتدى الجنرال والحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الجنرال والحب

الرئيسيةالبوابة *أحدث الصورالتسجيلدخولJGJ LVFU

{{ (( و الله زمان )) }}

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حسام الشاعر
الشاعر حسام ابو الحسن

الشاعر حسام ابو الحسن
حسام الشاعر

ذكر
القوس
تاريخ الميلاد : 15/12/1984
{{ (( و الله زمان )) }} 8vuutv11
{{ (( و الله زمان )) }} 1-26
{{ (( و الله زمان )) }} Wsm3111
{{ (( و الله زمان )) }} 1220539355928118989

{{ (( و الله زمان )) }} Empty
مُساهمةموضوع: {{ (( و الله زمان )) }}   {{ (( و الله زمان )) }} I_icon_minitimeالأحد أغسطس 31, 2008 8:48 am

{{ (( و الله زمان )) }} Bsmalah

{{ (( و الله زمان )) }} Fpcfvp

{{ (( و الله زمان )) }}

أيام كانت من أجمل سنين العمر ,, أيام ما أقدر أنساها أو امحيها من ذكرياتي عمري ,, أيام شفت فيها سعادة وشفت فيها الجرح ,, أيام جربت فيها الهنا وجربت فيها الفرح ,, لكلنها كانت أيام .. قصص وحكايات وعبر ,, عرفت فيها اللي يتصاحب وصاحبته ,, وكنا سوا علي حلو ومر ,, عمرنا ما عرفنا إيه الغدر ,, تملي كنا نقول دنيا ما تستاهل اهه أيام وبتمر ,, عرفت فيها الحبيب وعشقته ,, علي قد ما ذقت حلوه علي قد ما ذقت المر ,, كانت أيام ،، أجمل ما فيها حبنا ,, إحساس غريب حنين في قلوبنا كان تملي يشدنا ,, كانت لي حبيب عمري ,, ولا في حياتي ما فكرت ابعد عنها ,, حبها كان ساكني ,, سكن روحي كان كل أحاسيسي ,, فرحي وجرحي ألمي وضحكي ,, كان لي كل حاجه حلوه وكل حاجه مره ,, عمري ما فكرت يكون بنا فراق ابدآ بالمرة ,, دبنا في بعضنا ولغدر الدنيا أمنا ,, نسينا انها دنيا بـ تغدر ,, بتقلب ما بين لحظه واللحظة ,, كنا أنا وهي أتنين في بعضنا دايبين ,, نغضب ونفرح نداوي ونجرح ,, نتعاتب ونتخاصم ونرجع نتصالح ,, وننسى اللي كان بينا أمبارح ,, كنا ذي الأطفال بالبراءة مليانين ,, أتنين هائمين في بعضنا دايبين ,, ماشيين في الدنيا ,, لا عرفين ليه ماشيين ,, ولا حتى بـ نفكر علي فين ريحين ,, اهه ذي ما ترسى ,, كنا طالما مع بعضنا ولا أي شيء في الدنيا يهمنا ,, حتى لو يوم زعلنا من بعضنا ,, كان في شيء غريب حنين في القلب يشدنا ,, بـ قلوبنا كنا نحس ببعضنا ,, ونرجع نتعاتب نتلكك علشان نتصالح ,, ونتصالح وننسى اللي كان بنا أمبارح ،، اهه عيشة والسلام أحنا هـ نعيش كام مره ,, هي مره ويلا حسن الختام ,, لو كانت تغيب عني يوم ,, جفني ما يغمض ولا عيني تشوف النوم ،، لما أشوفه نتخانق ونرجع نتخاصم ,, وذي كل مره نتصالح وننسى اللي كان أمبارح ,, ولو غبت عنها يوم ياااااويلي ,, تاخد وحشتها ومني عتاب ولوم ,, كانت روحنا وحده وقولبنا وحده ,, ولا فكرت لحظه الروح تبقي روحين والقلب يبقى قلبين ,,, كبرنا وكبرت همومنا ,, وتهنا في زحمت الحياة ,, كانت أيام أأأأأأه لو ترجع تاني ,, والله زمان ,, لو شفت حبيبين افتكر ,, واجري عليه وأقوله من غدر الدنيا كن حذر ,, تنزل دموعي مني علي الحب اللي ضاع مني ,, علي القلب اللي سبته معاه ,, اسرح مع نفسي وأقول أأأأأأه ,, لو العمر يرجع سنه سنتين ,, القلوب ترجع واحد والروح ترجع واحد ,, ونرجع أنا وهي واحد ,, علشان عمرنا ما كنا أتنين ,, لسه حاسس بيه وأيدي ما نسيت لمسة أيدها ,, ولا ضحكتها لسه مرسومه في عنيا ,, قربها مني يسوى عندي كل الدنيا دي ,, هـ نعمل أيه اهه دنيا بلا مرسى ,, لو فكرنا فيها نلاقيها ولا تسوى ,, أيام وبنعشها ,, ولما تروح نرجع نفتكرها نقول والله زمان ..

والله زمان
https://general10.yoo7.com
الولد الشقي
عضو فضي
عضو فضي
الولد الشقي

ذكر
الميزان
تاريخ الميلاد : 09/10/1986

مُساهمةموضوع: رد: {{ (( و الله زمان )) }}   {{ (( و الله زمان )) }} I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 10:53 pm

والله زمان يا جني
تسلم ايدك يا معلم
ودايما يارب الاحساس العالي
حسام الشاعر
الشاعر حسام ابو الحسن

الشاعر حسام ابو الحسن
حسام الشاعر

ذكر
القوس
تاريخ الميلاد : 15/12/1984
{{ (( و الله زمان )) }} 1-26
{{ (( و الله زمان )) }} Wsm3111
{{ (( و الله زمان )) }} 1220539355928118989

مُساهمةموضوع: رد: {{ (( و الله زمان )) }}   {{ (( و الله زمان )) }} I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 7:58 am

ربنا يخليك يا عموووور
شكرا يا معلم علي مرورك
تحياتي
نجــــــــم Shocked Shocked Laughing Shocked Shocked نجــــــــم
https://general10.yoo7.com

{{ (( و الله زمان )) }}
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الفرق بين حب اليوم وحب زمان..
» ان اعطاك الله المشقات والمصاعب0..0 فاعلم ان الله يحب سماع صوتك
» زمان كان عندى قلب نانسى عجرم